mandag den 13. juni 2011

Tavs som en grav....

Ja....sådan har det været på min blog den seneste tid. Mit sidste indlæg handlede vist om, at jeg havde fået arbejde. 15 timer i ugen er blevet til 30..... og oveni dette....


Men nu......
Nu er det heldigvis snart overstået....

Og jeg kan se tilbage på en fantastisk tid som lærerstuderende. Og hold fast hvor er jeg stolt af mig selv.

Mit bachelorprojekt blev afsluttet med et 10-tal

Efterfølgende afsluttede jeg i tirsdag almen didaktik også med et 10-tal. Og oven i hatten forærede censor mig en bog, som han selv havde skrevet. Dog kun en demo, men synes det var vildt surrealistisk. WOW.

Tilbage er kun eksamen i natur/teknik. Kombineret med arbejdet er jeg nået dertil, hvor jeg bare ikke orker mere.... Så et 2-tal er kærkommen.

Er træt helt ind til knoglerne.

Men tanken omkring overrækkelse af mine eksamenresultater fredag d. 24 Juni overskygger heldigvis trætheden.

Tænk sig..... SÅ ER JEG LÆRER!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar