tirsdag den 31. august 2010

Lidt "reklame" og et vellignende portræt....















Min bror malede i sin tid et ret så fint portræt af mig, og synes egentlig at det ligner så godt, at jeg lige vil benytte mig af lejligheden til at gøre lidt reklame for ham. Jeg ønsker mig meget snart nogle af hans skitser, for der er bare så meget sjæl i en hurtig enkel streg. Jeg kunne stirre mig træt i alle de fine ting han har lavet. Ikke for noget, men er da ret stolt over min brors kreative evner, og det er da egentlig ikke så underligt han idag er uddannet animator og arbejder for Copenhagen Bombay (Andres Morgenthaler) Tsk tsk....

Han kan lidt af hvert, og pryder da også mange af mine vægge i det fornyligt købte hus.... Se bare for en fin klassisk tegning han lige har rystet ud af ærmet her....


















Et selvportræt, som jeg synes er noget ud over det sædvanlige. Ikke blot fordi han er min bror, men synes det er helt fantastisk flot at kigge på. Det giver ro helt ind i sindet....

Han kan lidt af hvert, prøv selv at se her http://www.tegnebordet.dk/index.php?vis=brugergalleri.php&id=4768&visning=

Forsat god dag derude.....

1 kommentar:

  1. Sorry Mille... Har først set din kommentar nu. Jeg tænker den er malet med acryl. Tror nok jeg kan mindes, at det er brormandens yndlings :-) Kan lige høre ham nu når vi drager mod KBH på mandag :-) Synes faktisk også han gør/har gjort det rigtig godt...
    Tina.

    SvarSlet