mandag den 12. marts 2012

FORÅR????

                                                      Noget hænger ikke helt sammen......


Sådan ser min kommode i entreen ud....Pyntet med friske farver og de vintergækker Luna bragte indenfor...

                                                                        MEN........

                                                        Her er så mit afsluttede projekt:

Skøøøøøøn strik-cardigan til store-pigen. I dejlig blød uld.... Tænker dog, om den kan være mindst et par måneder for sent på den. Vejret er jo ligesom ved at vende ik??? Det hænger bare ikke rigtigt sammen vel?

Flot er den da. Er super stolt.... Og mon ikke den kan bruges som ekstra bluse, når vejret er for koldt til blot en t-shirt?

Kan dog ikke lade være og undre mig.....

Hvornår lærer jeg at gå i gang med strikkepindene i god tid, så jeg ved at projektet vil stemme overens med årstiden????


Ingen kommentarer:

Send en kommentar