søndag den 27. februar 2011

Weekendens spor....

Har nu siddet i 1 uge og tæsket i bachelorprojekt..... Hvilket resulterede i en mand, der hev mig ud af min egen lille verden....

Skønt at han sådan kan mærke, hvad jeg har brug for...Dog trist, for så tyder det på, at han har FÅET NOK!!! Fået nok af at høre på mig og ALLLLLE mine tanker. Hvad har han egentlig ud af at høre om div teorier? Meget hvis du spørger mig. Tror han er af en helt anden mening.

I hvert fald mente han, at der skulle leges lidt i denne weekend. Vi blev alle slæbt i Baboon City, Herning. Og hold K.... en oplevelse. Ikke nok med at ungerne morede sig gevaldigt. Stedet ligger jo ligesom op til, at man som voksen også kan lege lidt med. Ikke sidste gang vi tager turen.

Døm selv ud fra mindstepigens ansigtsudtryk. Her sammen med storebror på den "vilde tyr"
(Undskyld den dårlige kvalitet. Underligt nok, så var der så fugtigt inde i den ene hal, at det på en eller anden måde gik ud over billederne)

Derudover er det blevet til lidt i det kreative hjørne også. Fastelavn banker på døren. Sidste års dragter er solgt videre, og der måtte nye til. Havde regnet med at jeg endelig skulle have gang i hønsene. Meeeeen med bachelorprojektet på skuldrene, ville byrden nok blive for tung. Derfor....

I stedet for at komme til fastelavn med mine høns....Så dukker jeg op med mine blomster.
De blir så fine.

Og nååå ja.
Storepigen nåede også lige at tæske mor i 500
Stolt....det var hun <3

I guder for en skøn weekend. 

Har din weekend været lige så god?! Så har den været mindeværdig.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar