torsdag den 28. oktober 2010

Jeg har så absolut tabt mit hjerte...

Det lyder måske noget voldsomt, men det er altså de hårde facts.

Jeg var efterhånden bange for, at jobbet som lærer også nødvendiggjorde en stram omgangstone. Men det har vist sig at være en helt forkert antagelse. Min praktikperiode bliver i denne omgang bare helt igennem fantastisk. Jeg kan igen mærke, hvad jeg brænder for. Det er blot et spørgsmål om arbejdspladsen. Hvilken skøn følelse. Så på trods af finanskrise og hvad har vi ellers, tænker jeg, at man godt må være lidt kræsen omkring det at vælge sin fremtidige arbejdsplads.

Tænk at kunne gå glad på arbejde HVER dag?! Det KAN åbenbart lade sig gøre. Fantastisk....

Prøv at kigge lidt rundt på skolens hjemmeside her: http://www.sydthy-friskole.dk/

Og bor du i det thyske og overvejer andre muligheder for dit barn....så kan stedet klart anbefales.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar