fredag den 27. august 2010

Så er den ged barberet...

Den obligatoriske "studietur" ud i det fri. Helt fantastisk oplevelse....og ganske lærerigt, når man er sammen med 20 andre lærerstuderende, der hver især er mere end villige til at dele ud af deres personlige viden. Har for første gang i mit liv overnattet i shelters, og det bliver bestemt ikke sidste gang. På trods af bænkebidere der holdt aftenmøde på vores tag, klarede jeg den uden at blive helt hysterisk....

Masser af undervisningsguf i løbet af dagen, og slutteligt hygge omkring bålet indtil sidste mand slukkede. En fantastisk måde at lære så mange nye individer at kende på. Og bålmad....uhmmm. Skal seriøst have gang i det herhjemme, for kanelsnegle på pind er for lækre. Og mon ikke man så også kunne lave en pizza-variation??? Det skal i hvert fald prøves.

Men hold .... hvor var det bare rart at møde bruseren igen.... og kaffebryggeren og og og det rene tøj. For hold op en stank jeg trak bag mig, da jeg trådte indenfor døren. Og manden må virkelig elske mig....på trods af stanken skulle den savnede mor i huset da have en varm velkomst. Skønt.... hav en god weekend derude ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar