torsdag den 19. august 2010

Så skal det altså prøves.....

Alt det her roden rundt på andres blog og suge inspiration uden at dele ud af egne kreative syslerier holder vist ikke i længden. Man vil måske kalde mig snylter, og det vil jeg da ikke have siddende på mine skuldre. Godt nok har jeg det ikke helt fantastisk med at vise mine kreative sider frem til offentlig skue, men samtidig kan jeg jo godt lide at få positiv respons på alt det jeg går og laver....og til tider ikke laver.

Nå men her på min sidste feriedag har jeg altså taget springet. NU skal det være. Inden jeg for alvor igen begynder at lide under tidspres og deadlines, så skal der simpelthen bare være lidt plads til hygge også. For det kan jeg slet ikke undvære. Og nu håber jeg bare, at nogle af alle mine ideer kan deles med alle de andre bloggere....

Glæder mig i hvert fald til at kunne smide en kommentar her og der, og....ja, være en del af det her bloggermiljø ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar