søndag den 22. august 2010

Ææælsker de der fund i loppebiksen som bare skriger efter mig!!!

Det gjorde dette førhen afskyelige skab. Stod og skreg efter mig lige da jeg trådte ind af døren. Grimt og ulækkert og rigtig forkert i farverne. Men med lidt tapet og en god gang med slibemaskinen og malerbøtten er det faktisk blevet et fantastisk fint indslag på pigernes værelse. Elsker selv resultatet.


....og og og.... Jeg KAN bare ikke lade være, når jeg er ude på lossepladsen med affald...Jeg skal bare liiige ind og se, om der er noget brugbart inde i biksen. Og vupti....der stod jo lige præcis de natborde/sengeborde jeg så længe havde savnet og været på udkig efter.... Blot var de ganske sparsomt malet hvide og derefter skrottet..... Men de ko med mig hjem, og synes nu de ligner en million. Kan slet ikke forstå at folk har så svært ved at se værdien i det de går og skrotter.... Hvad er det for noget hva???

Ingen kommentarer:

Send en kommentar