søndag den 22. august 2010

Så er sidste år skudt i gang

Og hvilken start på det sikkert fedeste studieår ever.... I hvert fald må det blive mit sidste. Indtil videre. Wow...til foråret kan jeg så fortælle, at jeg er uddannet lærer. Og alle odds er med mig. På trods af lukning af div skoler rundt om i landet, ser det ikke ud til det bliver svært at få job her i det vestjyske. Tværtimod. Meeen mon så jeg overhovedet får tid til alt det jeg har gang i?

Den tid den sorg. Måske er jeg bare nødt til at sige, at jeg bare SKAL have tiden til det. Jeg elsker det jo. Det er så stor en del af mig og hvis jeg ikke engang imellem får lov brænder jeg bare helt sammen. Så må rod være rod og elevplaner være elevplaner? Eller er det ikke sådan man gør?

Når det så er sagt har jeg været på rundtur indenfor husets 4 vægge og fundet noget af dt frem jeg for tiden arbejder på og har afsluttet.... Og for ligesom at få skudt bloggen igang føler jeg det nødvendigt bare at smide alle billederne ind. Blot så man som forbipasserende eller fast læser (wuhuuu...har jo allerede den første på krogen. Tak for det til indretning med farver. Håber du må finde min blog lige så inspirerende, som jeg finder din ;-)) kan følge lidt med i hvad jeg er for en, og hvilke ideer jeg går og leger med, når tiden er til det....

Oveni hatten fik jeg i fredags at vide, at man med linjefaget Natur/teknik, skulle på obligatorisk ekskursion på 2 overnatninger. Wow.... med ikke ret mange dages varsel var man så nødt til at smide alt hvad man havde i hænderne og så bare smutte hjemmefra? Sådan fungerer den bare ikke her, så der har været mange brikker der lige skulle på plads inden. Sikke travlt man lige fik. Nu glæder jeg mig bare til at komme med studiekammeraterne ud og overnatte i shelters og lave mad over bål. Blir sikkert hyggeligt ud over alle grænser, men tror der fredag eftermiddag lander en træt Tina på vores matrikel igen. Så skal der igen blogges, men indtil da tænkte jeg jo også at billederne ville være på sin plads....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar